Pirkkala-kokemuksia

3 Aug

Yritys hyvä. Menin Pirkkalan terkkariin klo 08.00 Tuu uudestaan 10.30. Mutta oli kivoja hoitsuja ja mukava rakennus. Paljon pysäköintitilaa ja jäi hyvä fiilis! Tuonne mä meen soittamaan pitkäaikaisosastolle joku päivä, kun voin paremmin.😀

”Onks sulla joku perussairaus?”
”Joo, on, mut se on vähän hankalampi juttu…” (En tod. ala selittämään tässä tai olen vielä ylihuomenna täällä)
”Niin?”
”Pistä vaikka S13.4. Ja post sedulae eli pitkittynyt jälkioireisto”.
”Aika mikä?”
”Vaikka kaulaytimen venytysvamma tai niskan retkahdusvamma”.
”Milloin se on todettu?”
”Ööö, 2008” (liian kauan sitten)
”Ookke. Kiitos! Voit sää täälläkin odottaa, kun et kerta suorassa pysty seisomaan”.
”En mä, se johtuu taas tosta välilevystä. Pitkä juttu, mut vagushermo ärtyy kun yskin. Mä meen kotiin”.
”Pärjäätkö sä? Voit kyllä mennä makaamaankin”
”Jep, meen kotiin!” (Kysy vaan, minkä kanssa olen pärjännyt ja eihän mulla mtn tyynyä ollut mukana)

Ja 10.20 uudelleen. Sit saa antibiootteja. Mihinkään testeihin en nyt jaksa mennä, turhia sellaiset tällä herkkyydellä. Jos ois keuhkokuume oisin jo aivan kanttuvei. Jos ois flunssa, oisin jo terve. Eli peruskeuhkisputkis vaan.😀

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

