Mä ihan nopeesti…

17 Jun

Tietokoneesta meni (vihdoin) virtapiuha kokonaan paskaksi, eikä Tampereelta löydy nyt uutta. Jos hankitte Lenovon, jossa on hieman erityinen virtaliitin, hommatkaa myös varavirtajohto. Verkkokaupasta sais kyllä uusia, mutta kestää 5-10 pvää tilaus. Myöskään multivirtapiuhojen liittymet eivät sovi Lenovoon.

Lähdin käymään Sarankulmassa Verkkokaupassa, ja kuinkas siinä sit kävikään. Ajattelin ”ihan nopeesti” piipahtaa samalla naapurissa Jyskissä. Tarjouslaput näkyivät Verkkikseen asti ja houkuttelivat sisään! Ja minä menin.

Niinhän siinä lopulta kävi, että ynseä muija tiskilla ei palvellut mua ollenkaan, mutta sitten tuli kehiin ystävällinen nuori mies, joka työnsi kärryjä ympäri taloa, minä ostostelin ja poika pakkas lopulta autonkin. Olis lähtenyt varmaan kotiin asti kantamaan kamikset ruokkiksella, mikälisi oisin kelpuuttanut. Kumma juttu, mitä palvelua niskatuella, iloisella hymyllä ja ystävällisyydellä saakaan. Räps räps.😉

Hyvä että olin kamoineni kotipihaan päässyt, niin naapuritalon pappa kirmaa ulos ja kysyy, tarvitsenko apua. Tarvitsin. Pappa kantoi painavat kamikset terassille, ja mä raahasin perässäni nurtsia pitkin kevyet. Nyt mulla on uudet sisukset sekä terassilla ja vessassa. Löysin myös atk-pöydän (jesh, ei enää läppäriä printterin päälle) sekä ison ylvään peilin makuuhuoneeseen.

Lenovon virtapiuhaa en valitettavasti saanut mistään ja työhommat seisoo nyt tosi pahasti.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

