Tunnustus

10 Jun

Tiedättekö, mä oon tehnyt ihan liikaa ja tajuan sen itsekin. Viikonlopun polttarit ja muutot vedän vielä ja sit mä lepään seuraavan viikon kunnolla. Oon nimittäin elänyt ihan kuin terve viimeiset 1,5 kk:tta, mikä ei ole ollenkaan hyvä asia, koska mä en ole terve. Kaikista tyhmistä oli pestä parveke, ensin vedellä ja sit saippualla, ja sit lisävedellä, kun saippuaa oli aika paljon.😉 Samalla sit pesin matotkin, kun ajattelin, että tohon saippua-vesikasaan ne on helppo heittää…

Sitten eilen lähdin firman syöpöttelymenoihin, vaikka päätä särki jo aamulla. Vedin 2 Imperiumin vastaiskua ja nelinkertaisen annoksen Triptyliä ja eikun matkaan. Sit sattui vielä se susi taksikuski paluumatkalle.

Tänään sain päähäni, että mun pitää siivota ja tehdä lihapullia. Tein lihapullia, joista tuli minimoukareita tai keilapalloja. Ja pitäähän keilapalloilla tietty keilata, joten sit aloin tehdä videota keilauksesta. Lopulta peseen lattiankin, kun minimoukarit otti damagea vieriessään parketilla. Nyt oon pakannut perhejuhlatavaroita koko illan ja miettinyt, miten helvetissä säädän voimani niin, että jaksan maanantain hoitoon asti?

Aivan järkyttävää paskaa, kun ei vaan tehdä niinkuin haluaa. Ei auta mankua nyt yhtään, koska viime kesä oli todella paljon surkeempi. En ois kuvitellakaan tekeväni yhtään mitään kivaa. Katsotaan nyt sit, miten tää riehuminen potkaisee takas. Vielä pitäis muuttaakin jossain välissä. Saadaankin avaimet jo huomenna, joten sunnuntaina ollaankin jo varmaan omassa kodissa ekaa yötä yhdessä. La-Su on perhejuhlissa nuokkumassa.😉

mut ensin lusitaan tää yö. oonkohan mä ainoa ihminen maailmassa, joka nukkuu yksin ollessaan sänky täys kaikkea rojua niinkuin saksia, haarukoita, kirjoja, tukia, vaatteita, kyniä yms. Toi mun parempi puolisko ei vissiin oikein tykkää, mut eiväthän ne mitään kenkiä tai maitomukeja kuitenkaan ole…

Ps. Mitkä lihakset sattuu tohon silmien viereen ohimolle? Aivan saatanan kipeet kohdat molemmin puolin kasvoja silmäkulmassa. Auts, auts, auts. Vissiin c0 ja C2 molemmaat heittää kalvoyhteyksien kautta painetta silmiin. Auts, auts…

Yksi vastaus to “Tunnustus”

  1. Päivi 10/06/2010 klo 23:59 #

    Tiedetään, tiedetään, jäi sanojakin pois tuosta jutusta, kun suurella paatoksella annoin tulla. Mut tää onkin mun henk.koht. Blogi ja saan tehdä täällä mitä lystää. Kukas niitä sanoja tässä maailmassa tarttis. Niitä on välillä vähän liikaakaan. Toisinaan vaikeneminen oikeesti on kultaa!😀😉

    Mistä tulikin mieleen, ettei oo anot kiusannut! Kai ne tajus, ettei kannata liian kauaa hakata päätään tiliseinään, koska jossei se murru, niin se ei murru.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

