Digitaalinen jalanjälki

6 Jun

Sain tänään kirjan Digitaalinen jalanjälki (Vassinen & Isokangas). Mä en nyt tiedä, onko hyvä vai huono asia, että sosiaalisissa medioissa markkinointia koskevasta kirjasta jäi mieleen päällimmäiseksi tällaiset lauseet:

1. Älä käytä blogeissa hymiöitä. IKINÄ.

2. Farmville -pelillä kerättiin Haitin hyväksi muutamassa päivässä 700 000 dollaria myymällä virtuaalimaissia.

Mielipiteitä? Miksi esimerkiksi näin luot verkkostrategian tai Finnairin blogi-case-jutut eivät jääneet mieleeni, koska ne olisi oikeasti opettavaisempia ja laajempia tarinoita?

🙂😀😦:/

2 vastausta to “Digitaalinen jalanjälki”

  1. eMMä 06/06/2010 klo 10:26 #

    Hymiöllä kun saa niin hyvin kuvattua lauseen tarkoitusta😉
    Tainnut jäädä minulle päälle tekstiviesteistä.😛

    • Päivi 06/06/2010 klo 10:42 #

      Jep, olen samaa mieltä. Ymmärrän, ettei niitä kannata yritysblogissa joka lauseessa viljellä, mutta miksei saisi ollenkaan? Ehkä halusivat provosoida…😉 Entäs jos ne hymiöt ovatkin juuri sen henkilön ns. tavaramerkki, joka tekee kirjoittajasta uniikin? Tätä uniikkiutta/erottuvuutta(/persoonaa kovasti korostetaan kirjassa myös.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: