Linnut

7 May

Onpas muuten ihanaa, kun linnut laulaa taas aamuisin! Oon hiukan kaivannut lokkipoikiani Rauhaniemestä, mutta kyllä peipposet ja västäräkitkin kelpaa. Luonnon helmassa olotila! 🙂

Toki linnuissa on yks huonokin puoli. En voi enää jättää hetkekskään roskepuseeja tohon oven eteen, ku ne rieskoo kaiken sisällön pitkin mun kuistia välittömästi. Eilen oli pussi ulkona 10 minuuttia ja se oli yritetty repiä tuhansiks riekaleiks. Minäpäs olin kuitenkin viisaampi, koska olin pistänyt kaks pussia päällekkäin, kun tiesin tän episodin. Hahaa jäi korpeilla kebabit syömättä.

Onpas ollut kiva tehdä pitkästä aikaa kunnolla töitä. Yritysblogi alkaa olla loppusuoralla, ja olen saanut hyödyntää sen tekemisessä kaiken oppimani vimpalta 2 vuodelta. Jos olisin tehnyt tuota hommaa ennen loukkumista, oisin joutunut roikkumaan jatkuvasti muiden hihassa. nyt selvisin monista asioissa vain kaivelemalla deliciouksesta lähteet esiin ja käyttämällä aivoja viitseliäisyyttä. Sain onneksi hyvää sparrausta sekä ennen kaikkea huipputiimin tekemään grafiikkaa ja koodia. Niiden kanssa mä en ala leikkiä tai palaa vaan käämit! Onpas ollut kivaa olla tehokas ja merkityksellinen. Pitkästä aikaa! :Huomenna sit lepo. Ens viikosta suunnittelen meidän rekrysivun paremmin käytettävämmäksi ja kirjoitan kaikki tekstit uusiks.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

